Pagina's

vrijdag 31 augustus 2012

Tag: Before I Die

Deze tag heb ik al vaak voorbij zien komen en vind hem zo leuk! Op weheartit kan je zoeken op ‘before I die’ en dan vind je foto’s met daarop een tekst over wat jij nog zou willen doen voordat je dood gaat. Hier mijn 'Before I Die'.


#1 Own a pair of Jeffrey Campbell litas.
Ik vind litas zo mooi, ben er verliefd op! Alleen breekt mijn hart van het prijsje wat eraan hangt helaas...

#2 Eating rainbow cake.
Dit lijkt me zo leuk om te maken, of om een perfecte te eten, jammie!

#3 Try vodka gummy bears.
Een gezellig avondje met vriendinnen voor het stappen met vodka gummy bears, vodka vind ik niet te drinken maar misschien in combinatie met de gummy bears wel? En het staat gewoon super leuk op tafel.

#4 Meet Beyoncé.
I just love Beyoncé. 

#5 Sleep on the beach.
Heerlijk met je vriend of gezellig met je vriendinnen een nacht doorbrengen op het strand, nachtzwemen, kampvuur en daarna lekker inslaap vallen.
 
#6 Have children.
Ik heb een kinderwens, ik houd van kinderen en kan ook niet wachten tot ik eindelijk zelf aan de beurt ben en van die lieve kindjes te krijgen!

#7 Be his bride.
Trouwen met de man van mijn dromen.

#8 Grow old with someone I love.
 
Dit waren ze, wat vinden jullie ervan? En hebben jullie nog dingen
die je wilt doen voordat het te laat is?
 
Big Kisses Rose

Geen opmerkingen:

Een reactie posten