Pagina's

donderdag 20 september 2012

How to wear: Okergeel

Er is iets mis gegaan waardoor vanochtend de verkeerde versie online stond, ik heb het aangepast!
Een super mooie herfstkleur vind ik okergeel. Veel van jullie zullen het misschien kennen als mosterd geel. Het komt weer helemaal terug deze herfst! De kleur vind ik persoonlijk lastig te combineren. Als ik zelf een okergele trui of sjaal draag word ik er erg bleek van, daarom zie een een mooie jeans wel zitten. Natuurlijk hou ik jullie op de hoogte en als ik een mooie gevonden heb komt er zeker een ootd mee!

1. Okergeel staat erg mooi met grijstinten, het word er niet super warm van, maar ook niet koud, mooie combinatie voor een neutrale look.

2. Door het te combineren met lichte kleuren krijg je een koudere look.

3. Het is ook een super mooi om te combineren met donkerblauw, een heel cute rokje trouwens! Vinden jullie ook niet?

4. Hier is het gecombineerd met bruin/zwarte tinten, hierdoor krijg je een warme look, mooi in de herfst!

5. Als rokje is het ook super leuk! Net iets anders, ze combineert het goed met neutrale kleuren, namelijk zwart/wit.

6. Het is ook goed te combineren met een printje, let wel op de kleuren van de print want het kan snel te druk worden.


7. Als je een okergele broek/blazer toch iets te veel van het goede vind is het ook mooi om een accessoire erin mee te pakken zoals een sjaal, tas, schoenen of sieraden.

En zoals elke keer weer een celeb gespot, dit keer Rihanna, i love her! Deze oversized boyriend blazer staat haar geweldig!
 
Wat vinden jullie van dit artikel? En van de kleur okergeel?
 
Big Kisses Rose

1 opmerking: