Pagina's

zaterdag 29 september 2012

Just smile

De zomer is voorbij :(. Ik denk dat we daar allemaal wel een traantje om laten vallen! Zoals in m'n vorige quote, lachen! Als ik me even down voel is het heerlijk om de meest grappige afbeeldingen/filmpjes te kijken, even weg van alles. Ik heb er in de loop van de tijd al heel wat verzameld, dus leek het me leuk om even met jullie te delen!












Ik weet niet hoe het kan, maar dit plaatje maakt mij altijd aan het lachen!

En, hebben jullie een beetje gelachen?

Big Kisses Rose

9 opmerkingen:

  1. HAHA I lol'd! Fijn om dit te lezen tussen het leren door en yay ik kan comments bij jou plaatsen!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Haha super leuk!! Ik vind die i suddenly forgot how to swim briljant :D!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hele leuke afbeeldingen haha. Ik heb er zeker wel om moeten lachen. Het laatste plaatje vind ik vooral heel erg lief. Ik ben gek op ratten en heb er zelf ook 4.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. hi..hi...die zwanger foto
    Grapjes foto`s

    BeantwoordenVerwijderen