Pagina's

dinsdag 25 september 2012

Shoplog: Let's join the army

Sinds kort zijn de winkels in Breda elke zondag open, yah! Dus ik heb er gelijk gebruik van gemaakt en ben een middagje de stad in gegaan, had eigenlijk een leuk jurkje nodig en wilde erg graag een donker groene broek maar heb ze beide helaas niet gevonden. Wel heb ik een broek, sjaal, shirtje en een nagellakje!

 
Dit zijn de kledingstukken die ik geshopt heb!

Bij de Zara heb ik een lichtgroene (legerkleur) broek gekocht €25,95. Ook zag ik deze super mooie sjaal hangen, ik kan de print niet goed omschrijven, een soort mooie vlekken? Deze sjaal was €16,95.
 
Toen de winkels nog maar een kwartiertje open waren en ik eigenlijk alle winkels al gehad had besloot ik even de C&A binnen te lopen, tot m'n verbazing hadden ze best veel leuke dingetjes! Dit shirtje vond ik super leuk, er zitten studs op in de vorm van sterretjes! €15,00

Toen ik al deze legerkleurtjes had besloot ik dat daar een mooi lakje bij moest! Toen ik in de catrice schappen dit lakje zag liggen ging hij gelijk mee! Het is een super mooi lakje met een goude shimmer erin, hier komt nog een swatch van. Het is het lakje 'Be aztec' van de Upper WILDside limited edition lijn. €2,69

Wat vinden jullie van mijn aankoopjes? Zouden jullie hier een OOTD van willen zien?

Big Kisses Rose

1 opmerking:

  1. Wat een heerlijke kleur! Past perfect bij dit herfstweer !

    jolie-n.blogspot.be

    BeantwoordenVerwijderen