Pagina's

maandag 8 oktober 2012

Hot or Not #3

Sarah Hyland, she's beautifull! Ik denk dat jullie haar allemaal wel kennen, ze speelde Haley Dunphy in Modern Family. Helaas is Modern Family niet meer op tv, maar oeh, I loved it! Hier zie je Sarah op de Annual Emmy Awards in Los Angeles.



Mijn mening: Ik ben helemaal weg van deze look! Haar haar is mooi gekruld en opgestoken met een paar nongelante lokken ernaast. Haar make-up is gewoon perfect! Mooi subtiel maar toch heel sprekend. De jruk is ook super mooi! Wauw, wat een mooie details aan de top.

Wat vinden jullie van deze look van Sarah? Een Hot or Not?

Big Kisses Rose

10 opmerkingen:

  1. Ik vind dit een hele mooie look, dus zeker weten hot. Vooral de lipkleur en de jurk vind ik erg mooi.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik vind de look ook echt perfect! Dus zeker een hot!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Absolute hot!
    Wat een mooi meisje en haar jurk had taylor swift ook een keer aan op de catwalk right??!
    Liefs, Nina

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Een mooie look, dus een HOT!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wauw, ze ziet er erg goed uit!
    Zeker een HOT dus :)

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Heel mooi! :) Maar modern family is net weer begonnen in amerika... Dus komt in Nederland vast ook wel weer, toch? :p Ik volg het in ieder geval online hahah!

    BeantwoordenVerwijderen