Pagina's

zaterdag 22 december 2012

Farewell

Lieve lieve lieve volgers,

Ik blog nog niet zo lang en heb echt al superveel lieve volgers! Krijg altijd super leuke reacties en word er helemaal happy van!
 
Ook heb ik mijn 100ste artikel gehaald waar ik erg trots op ben! Gewoon zomaar begonnen en hoppa 100 artikelen!
 
Ik vind het daarom echt jammer, maar zit in een mega tijdnood! Heb het super druk met school, moet echt een tandje bij gaan zetten om binnen 3 jaar mijn opleiding af te ronden.
 
Ik durf niet te zeggen wanneer ik weer begin met bloggen maar dat merken jullie vanzelf wel! Natuurlijk blijf ik al jullie lovely blogs gewoon volgen! Daar zou ik niet zonder kunnen! Waarschijnlijk wel met mate dus reactie's worden ook minder, ik hoop dat jullie dit snappen!
 
Ik baal eigenlijk wel best heel hard maar het kan gewoon echt even niet anders!
 
Big Kisses Rose

16 opmerkingen:

  1. Super veel succes met je studie en wie weet tot ooit weer ;-)

    x

    Chicks About Fashion

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat jammer, maar ik begrijp het. Heel veel succes!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Super veel succes met je studie! Hopelijk rond je hem succesvol af!
    En wie weet zien we je ooit eer terug! :D
    x

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Jammer, maar school is er echt voor je toekomst. Heel erg veel succes met de studie & wie weet tot bloggens! :) x

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ik snap het, jammer! Maar school gaat natuurlijk voor, dat is belangrijk. Heel veel succes, we zien je vast wel terug.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. wat jammer, school gaat voor. Bloggen kost ook zoveel tijd maar het is zo leuk! Hopelijk tot snel weer, en succes met je studie!:)

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Nooooo wat jammer :( Succes met school & hopelijk zie ik je nog terug in de comments.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Heel jammer! Maar ook begrijpelijk. Prioriteiten stellen in het leven is belangrijk en hoe jammero ook: school is altijd belangrijker dan bloggen. Ik blijf je wel gewoon volgen, je link blijft gewoon in mijn RSS feed staan (ik doe als één van de weinigen niks met Bloglovin'...) en dus zie ik het vanzelf als je weer een keer een artikeltje schrijft. Je zou desnoods ook terug kunnen gaan naar 1 artikeltje in de week. Hebben je bezoekers en volgers toch nog wat en is voor jou ook beter haalbaar zonder dat de druk om vooral maar genoeg te bloggen te groot wordt. Wat en hoe je het ook doet, succes en hopelijk weer tot snel!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Auwh, wat jammer! Maar heel veel succes met school. :)

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Aahw wat jammer! Ik wens je veel succes met school, dat gaat natuurlijk wel voor!

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Jammer en inderdaad succes met alles ,hellaas heb ik dit probleem ook (wel andere redenen) maar toch . Succes met alles !

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Heb ik ook gehad met mijn blog, het komt echt weer goed hoor!

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Ik begrijp je helemaal, een blog is best veel werk om te onderhouden. Veel succes met school! Veel liefs Kelly

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Jammer maar ik snap het wel! Veel succes op school!

    BeantwoordenVerwijderen