Pagina's

zaterdag 8 september 2012

DIY: Rosé gouden nagellak

Ik wilde een mooie rosé gouden nagellak die dezelfde kleur was als mijn horloge. Toen de pigmenten van essence uitkwamen dacht ik ja, ik ga hem proberen zelf te maken. Het is niet echt een rosé gouden kleur maar hij komt in de buurt, en verder is het wel een super mooi lakje!



Wat heb je nodig:
- Transparante nagellak (ik gebruik de speciale nail base van essence €1,69)
- Essence pigments (€2,59 per stuk, ik gebruik pure love en cop & copper)
- Papiertje

Wat moet je doen:
1. Pak al je benodigdheden en vouw het velletje papier door de helft zodat er een gleuf ontstaat.
2. Mix de pigmenten op het velletje papier (ik heb half om half gedaan)
3. Giet het pigment in je nagellak potje door middel van de vouw waarvoor een soort trechter ontstaat en schud hem goed door elkaar.
4. E voilá, je rosé gouden nagellak is klaar voor gebruik.

 Ik heb 2 laagjes op

Ik ben super blij met het lakje! Hij matched niet perfect met m'n horloge maar hij komt goed in de buurt!

Wat vinden jullie van deze DIY? En van het rosé gouden lakje?
Big Kisses Rose

4 opmerkingen:

  1. Mooie kleur is het geworden! Je kan er wat roze bijdoen om nog dichter bij de kleur te komen!
    x

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dat werkt niet, omdat er dan meer pigment bij komt blijft hij donker helaas!

      Verwijderen
  2. Het is inderdaad een erg mooie kleur, ik ga eens even kijken of ik nog een leuke pigment kan spotten voor een nagellakje!

    BeantwoordenVerwijderen