Pagina's

zondag 9 september 2012

How to wear: Bordeaux rode broek

Deze herfst komt de kleur bordeaux rood weer helemaal terug, heerlijk. Ik vind het een super mooie kleur voor in de winter. Ik heb zelf een broek en shirtje maar daar wil ik het niet bij houden! Soms sta ik voor de spiegel met wel 10 keer een ander shirtje op m'n broek... Ik wilde jullie wat leuke tips geven om je bordeaux rode broek te combineren!

1. Een simpele outfit waar je broek lekker in opvalt, hou het bij een mooie grijstint, zo word het niet te donker, maak je outfit af met een mooi opvallend sieraad.

2. Een shirt met print is net iets drukken maar kan ook heel leuk zijn! Hou het wel bij de basic kleuren want om nou een leuk roze met paars bloemetjes shirt hierop te dragen...

3. Met een mooie witte top word je look meteen een stuk koeler, hou dan je schoenen en accessoires ook licht.

4. Mooi crème is ook super mooi, iets warmer dan wit en weer koeler dan zwart.

5. Als je het combineert met zwart word je look warmer, maar wel super classy! Het rode tasje staat er ook super bij, hou het bij rode accessoires en je kan zo de deur uit!
6. Wauw, Kim Kardashian heeft geen bordeaux skinny jeans maar een mooie pantalon, het staat haar super!

Wat vinden jullie van de bordeaux rode broek? En hebben jullie iets aan mijn tips gehad?

Big Kisses Rose

3 opmerkingen: