Pagina's

dinsdag 16 oktober 2012

Every day

Vandaag heb ik mij every day make-up voor jullie! Binnenkort verschijnt ook mijn every day look op Redrosesfashion, ik ben nog een beetje aan het stoeien met hoe ik het best de foto's kan maken.

Als basis gebruik ik de bb cream van Garnier, echt een aanrader! Dit breng ik aan met een sponsje -ik weet het, ben vast een van de weinigen die het zo doet- dat is echt mijn fijnste manier! Daarover gebruik ik mijn Prime and Fine poeder van Catrice, ook weer een aanrader! Op als concealer gebruik ik de Stay All Day Concealer van Essence, super fijn en dekt goed. 
Op mijn ogen gebruik ik momenteel 3 mascara's! Als eerst de Get Big mascara van essence, het is een groot borsteltje maar werkt erg fijn. Daarnaast gebruik ik ook The Falsies Volum Express van Maybelline en Sky Rise van NYC beide erg fijne mascara's.
Ik draag elke dag oogschaduw, vaak een simpele look. Ik kon ook echt niet kiezen uit deze 3 palettes, ik denk dat ik momenteel het Catrice palette 'Never let me go' het meest gebruik. Het links palette is 02 Long Beach en rechts 01 South Beach van Essence, beide super mooie palettes!
Als poederkwast gebruik ik er eentje van de Etos, ik heb hem vorig jaar gekocht als ik me niet vergis en vind het een super fijne kwast! Als oogschaduw kwast gebruik ik de smokey eye kwast van essence (ik gebruik hem voor heel mijn ooglook, werkt super fijn). En om alles een beetje te blenden gebruik ik een blending kwast van de Hema.
 
Wat vinden jullie van mijn every day make-up? En zouden jullie graag een look ervan willen zien?
 
Big Kisses Rose

22 opmerkingen:

  1. Oh dit soort artikelen vind ik zo leuk. :)

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Inderdaad, ik ook! Ik zou graag je everyday look willen zien :)

      Verwijderen
  2. Wauw, de oogschaduw palettes zijn mooi! Een look ermee zou het inderdaad afmaken, dus kom maar op :D

    BeantwoordenVerwijderen
  3. erg mooie producten! :) Ben benieuwd naar je everyday look! x

    http://lonnekeilonax.blogspot.nl/

    BeantwoordenVerwijderen
  4. allemaal mooie producten. Ik heb de paletten van catrice/essence ook. Ik gebruik ze ook best vaak!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Heel leuk om te zien! Zitten ook zeker een paar favoriete producten tussen die ik ook bijna elke dag gebruik. Ik ben heel benieuwd naar je look!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Die bbcream van Garnier lijkt me echt fijn, werkt hij ook goed op een vette/gemengde huid? Verder mooie producten!
    x Lara

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Mooie producten! Ik gebruik ook de mascara van Essence :) Hij is echt perfect voor die prijs.

    Bekijk ook onze blog en misschien kunnen we elkaar volgen?

    x

    www.chicksaboutfashion.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Ik heb ook een BB Cream van Garnier! Eerst had ik deze, maar die was toch iets te vettig voor mijn huid. Nu heb ik de nieuwe, die is ook heel fijn :)

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Lijken me stuk voor stuk erg fijne producten! Ik ben heel erg benieuwd naar de look! :D

    BeantwoordenVerwijderen
  10. die oogschaduw palettjes en oogschaduw kwasten gebruik ik ook heel graag (:

    BeantwoordenVerwijderen
  11. De B.B cream van Garnier vind ik ook erg fijn, ook gebruik ik altijd sponjes voor mijn foundation dan krijg ik het mooiste resultaat.

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Leuk om te zien, handig ook om zo aanraders te zien :)

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Ik zou het bij je op willen zien!

    xoxo
    follow me?

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Leuk om te zien, ik gebruik ook garnier bb cream!

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Ik vind het Catrice palette heel mooi! En fijn ook om te zien dat de Essence concealer je goed bevalt, was van plan om hem ook misschien te proberen!

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Mooie producten! Ben benieuwd naar de Catrice Prime & Fine.

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Leuk om te zien! Ik volg je op bloglovin!
    Liefs, esther.
    http://essthervdheuvel.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Dat paletje van Catrice is zo fijn! ^^

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Ik heb het palletje van Essence 02 Long Beach alleen vind ik het lastig hoe ik deze het beste kan gebruiken.
    Ik ben namelijk nog niet zo goed met make-up en durf nog geen gewaagde oog looks op naar school.
    Iemand tips?

    Xxx T

    BeantwoordenVerwijderen