Pagina's

woensdag 17 oktober 2012

Hot or Not #4

Dat Christina Aguilera een paar kilootjes is aangekomen is goed te zien! Ze krijgt een bol rond gezicht en haar lichaam is niet meer maatje 34. Dat maakt natuurlijk helemaal niks uit maar het is wel zonde! Hier zie je Christina Aguilera stralen Christina Aguilera op de 2012 AMA Awards in Los Angeles.
Mijn mening: Laten we positief beginnen, i love her hair! Het is zo gaaf, van blond naar lila naar hot pink! Yes i like that. Als we verder gaan valt er weinig positiefs te zeggen. Het jurkje staat leuk bij haar haar, maar verder doet het niet veel goeds voor haar lichaam. De heels zijn wel weer gaaf!
 
Wat vinden jullie van deze look van Christina? Een Hot or Not?
 
Big Kisses Rose

13 opmerkingen:

  1. Ik vind het jammer dat ze wat kilootjes er bij heeft , ik vind het niet lelijk maar hiervoor vond ik haar mooier . Ik vind het een NOT !

    BeantwoordenVerwijderen
  2. De kleding enzo die ze hier draagt vind ik echt een NOT. Het staat niet meer bij het figuur wat ze nu heeft. Alleen dat ze wat voller is geworden vind ik zelf op 1 of andere manier wel goed. Ik denk dat veel meiden haar slanke figuur als voorbeeld namen met hoe ze eruit zag en hiermee laat ze toch zien dat het ook niet erg is als je wat voller bent.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Het is zoals hierboven al gezegd echt een not !
    Haar haar is idd erg gaaf !


    xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik vind het juist wel goed. Ik ben het ermee eens dat haar kleding er niet bij past, maar ik vind het goed dat ze het goede voorbeeld geeft. Er zijn zoveel meiden die zich vergelijken met topmodellen die sowieso al gephotoshopt zijn. Ik vind het goed, en als ze het zelf mooi vindt ben ik blij voor haar!

    xx

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ach het is hot en not tegelijk! Ze heeft natuurlijk haar beste tijd al gehad, dr haar is in ieder geval geweldig! Echt leuk die dip dying.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Een HOT voor haar rondingen, daar heb ik zelf totaal geen problemen mee. Maar wel een NOT voor haar kledingstijl!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Zoals eerder wordt gezegd: een HOT voor rondingen, maar een NOT voor het jurkje, het past niet goed bij haar lichaam en maakt het nog dikker. Ook wordt haar gezicht dikker doordat het een hoge sluiting heeft, zonde!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Ik vind het jurkje inderdaad niet goed bij d'r staan, maar de rondingen vind ik juist leuk. Te skinny is niet goed, een beetje vrouwelijke rondingen moet kunnen.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. ik ben het met de grote teddybeer eens het is not

      Verwijderen
  9. ik vind het een NOT, ik vond haar hiervoor veel mooier en de make up is ook niet perfect

    ik volg via bloglovin :)
    en jij mij?

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Ik vind dit toch een paar kilootjes teveel. Sure, als ze wat was aangekomen zou dat een goed voorbeeld zijn enzo, maar dit is toch een beetje teveel. Dat vind ik wel zonde, maar haar haar is idd heel erg gaaf!

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Het jurkje vind ik niet mooi staan.. Haar haar is wel echt gaaf!

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Haar haar vind ik erg tof. Het Jurkje vind ik niet mooi!

    BeantwoordenVerwijderen