Pagina's

woensdag 14 november 2012

H&M wishlist

Toen ik weer is in de h&m webshop ging snuffelen werd ik verliefd op een paar items! Via internet shoppen vind ik toch altijd net iets minder leuk! In het 'echt' winkelen geeft zo'n lekker sfeertje, en je kan alles in het echt zien, ruiken, voelen en je kan erop kwijlen zonder dat je toetsenbord eronder zit!
Dit is de bekende 'Lana Del Rey' trui die ze in de h&m comercial draagt. Ik heb hem al vaak gezien maar toch dacht ik telkens, nee laat ik het maar niet doen. Toch ben ik steeds weer verliefd dus staat hij toch echt weer op m'n wishlist! €19,95

Nadat ik mijn wolle vriende bij de Primark gekocht heb (klik hier) wil ik nogmeer wolle vriendjes! Deze vind ik zo mooooi! De kleur is echt gorgeous, als hij in de winkel niet te 'nep' is en mooi getailleerd mag hij zeker kennis maken met mijn andere wolle vriendje! €49,95
Voor de feestdagen is dit echt het perfecte jurkje! Mooie strassteentjes op de schouders en het model is gorgeous! De vind ik ook super mooi, misschien wel iets minder voor de feestdagen, iets te zomers. Ze hadden hem ook in het zwart, maar die vond ik een stuk minder. €34,95
Deze vind ik toch iets mooier! Wauw, de top is mooi bedekt met pailettes en de onderkant is wit uitlopend tule. €29,95 
Iedereen denkt nu waarschijnlijk, wtf een pet? Maar ja, een pet ja! Niet om zo op te zetten en naar school te gaan hoor, maar voor het hardlopen! Super handig, je haar zit uit je gezicht, en het staat stiekem best sportief! Deze pet is mooi bordeaux rood wat het extra leuk maakt! €9,95
 
Wat vinden jullie van mijn wishlist? En wat staat er op die van jullie?
 
Big Kisses Rose

15 opmerkingen:

  1. Dat jurkje met die glitter bovenkant zag ik paar dagen geleden, ik was gelijk verliefd!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Dat laatste jurkje wil ik ook zeker nog bestellen. Ik denk alleen dat ik wacht totdat die is afgeprijst! Mooie wishlist!
    Liefs

    BeantwoordenVerwijderen
  3. leuke whishlist!
    oeeh dat wollige vest ziet er fijn uit!
    xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Die jurkjes zijn mooi, vooral die grijze!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. De laatste twee items zijn prachtig, vooral het jurkje! Ik heb die pet gepast, maar blijkbaar heb ik het hoofd er niet voor haha, hoewel ik hem supertof vind.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Leuke wishlist! Dat jurkje met pailettes is prachtig! De pet vind ik ook heel gaaf, ben al een tijdje opzoek naar een pet voor een sporty look;)

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Toffe wishlist :) En de pet is erg leuk!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Leuke wishlist niet hellemaal mijn stijl maar toch erg leuk !

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Super leuke wishlist! Dat roze jurkje is echt mooi!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Ik heb ook een wolle jas van de Primark, echt heel leuk! Die van h&m heb ik gepast en ik raad hem echt niet aan, overal witte, losse haartjes :(.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Dat jurkje met die glitters wil ik ook zooo graag ! :D De rest is ook heel leuk!

    BeantwoordenVerwijderen
  12. mooie wishlist! Dat jurkje is amazing!

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Haha typisch meiden zou mijn vriend zeggen: waarom moet je er goed uit zien als je gaat sporten? :p ik snap je hoor leuke kleur die pet
    X

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Mooie items meid..
    Check mijn nieuwste beauty=post n laat een reactie achter..Bye

    BeantwoordenVerwijderen