Pagina's

dinsdag 13 november 2012

Review: Catrice SpectaculART Chrome

Toen ik zag dat de nieuwe LE collectie (SpeculART collectie) van Catrice mooie chrome oogschaduws uit ging brengen was ik verliefd! Met de feestdagen zijn zulke kleurtjes altijd zo mooooi! Toen ik ook nog zag dat er een roze gouden kleur bij zat was ik om, die moest en zou ik hebben!
C04 Artfully Lustrous
Het patroontje in de oogschaduw is echt gorgeous! Het is een geweven patroontje, ik vond het lijken op een vinger die er zo in gedrukt is, maar mijn moeder vind het meer op een C lijken, wat natuurlijk ook goed kan!
De pigmentatie is echt stunning! Ik weet niet of het goed uitkomt op de foto maar de kleur heeft heel veel mooie shimmers en een prachtige finish! I love it! €3,99
 
Wat vinden jullie van de LE collectie? En zouden jullie hier een ooglook mee willen zien?
 
Big Kisses Rose

10 opmerkingen:

  1. Ja, ze zijn zo mooi! Ik wil wel een ooglook zien :)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ze zijn echt heel mooi he! Ik heb er gelukkig ook twee gekocht :D En ik wil er zeker een ooglook mee zien!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Klinkt goed! Het kleurtje ziet er veelbelovend uit!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Oh wat mooi! Ik vind vooral het patroontje zo gaaf, ik blijf het elke keer zeggen als ik er een review over zie haha.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ik ben ook van plan om deze te kopen, de kleur lijkt mij super mooi!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ik denk dat ik ze toch ook ga aanschaffen ^^
    ik volg je trouwens vanaf nu via bloglovin,
    volg je me terug? xx

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Jaa, ze zijn echt heel erg mooi :) Alleen al om naar te kijken!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Ik vind deze LE heel mooi maar ik vind het te duur voor een budget collectie.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Ik vind de chrome eyeshadow's echt prachtig maar vond de kleuren niet echt bijzonder en de prijs een beetje te duur!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wauw!
    Hier gaat mijn beautyhart toch wat harder van kloppen.

    BeantwoordenVerwijderen