Pagina's

woensdag 12 december 2012

Watch it #4

Jimmy Kimmel, misschien zegt het jullie iets en misschien niet. Tot een week geleden zij de naam me nog helemaal niks maar toen ik de filmpjes zag lag ik in een deuk! Geweldig gewoon!
Jimmy Kimmel geeft ouders de opdracht iets te doen bij hun kinderen en de reactie te filmen en in te zenden, de grappigste beelden levert dit op!
In dit filmpje geeft Jimmy ouders de opdracht om tegen hun kinderen te zeggen dat ze al hun Halloween snoep op gegeten hebben. Geweldig gewoon hoe de kinderen reageren! Mocht je nou geen zin/tijd hebben om heel het filmpje te kijken kijk dan alleen het laatste stukje vanaf 4.15, daar zie je geen huilende kinderen maar super lieve kinderen met de meest lieve reactie ooit! (klik hier voor de link) 
In dit filmpje geven ouders stomme kerstcadeautjes, zoals een aardappel, banaan enz. Heerlijk om te zien hoe de kinderen reageren! (klik hier voor de link)

Kennen jullie Jimmy Kimmel? En wat vinden jullie ervan?

Big Kisses Rose

5 opmerkingen:

  1. Ik kende ze allebei inderdaad. Heb er erg om kunnen lachen!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. HAHA, die laatste ik al gezien, geniaal!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hahhaha, ik kende dit nog helemaal niet, maar het is echt geniaaaaal! :D Die lieve kinderen die gewoon zeggen maakt niet uit & ik wil dat je gelukkig bent: aaaaaaaaaahw <3

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hahahahaha echt geweldig inderdaad, die reacties van die kinderen zijn zo leuk om te zien!

    BeantwoordenVerwijderen